Bag’n’Noun

Bag’n’Noun


Proseguono a farsi sentire le parole semplicità e alta qualità. Sembrerò ripetitivo e privo di fantasia, ma il sistema moda attualmente si dondola su questi due termini. C’è chi ha l’amaca più grossa e ben fatta e chi invece prova a farlo con un pezzo di stoffa e due fili attaccati.
Non è il caso di Bag’n’Noun, azienda giapponese, in piena espansione, che crede ciecamente nel discorso della semplicità, presentando un set di borse, zaini e totebag, in canvas o cordura, in colori appositamente studiati per un look minimale.

Continue to be felt the words simplicity and high quality. I may seem repetitive and unimaginative, but currently rocking the fashion of these two terms. Some people have the biggest and well-made hammock and those who try to do it with a piece of cloth and two wires attached.
It is not the case Bag’n’Noun, Japanese company in full expansion, which I believe blindly in the discourse of simplicity, presenting a set of bags, backpacks and totebag, Cordura or canvas, in colors designed specifically for a minimalist look.